torstai 29. toukokuuta 2014

Gotta catch 'em all!

Overskriften beskriver jo ganske godt det jeg vil drive med i Tromsø i sommer. Det finnes flere steder jeg ikke ennå har besøkt her, men gjennom geocaching blir man sikkert kjent med omgivelsen. I det siste har været vært perfekt for å begynne med skattejakten. Det har også dukket opp noen nye cacher etter vinteren. Jeg gleder meg til å finne mange! 

Et kamera skal man alltid ha med seg. Det er en god forklaring hvis siviler/gomper (de som ikke er medvitne om geocacher) lurer på hva jeg egentlig holder på med. Særlig nå når det ikke er mørkt om natta blir det utfordrende å holde seg skjult. En annen grunn er jo at man får noen bilder også. For eksempel har jeg fotografert rundt den botaniske hagen, Elverhøy kirke og og Fløya.










Lykke til alle som planlegger noen geocachingaktiviteter!

NP: Mount Washington - Lisboa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti